Choose language

Amili Support

Vi är här för att stötta dig och dina kunder i hanteringen av ett ärende. Om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar längst vägen, har vi samlat våra olika kontaktvägar och resurser nedan för snabb och effektiv hjälp. 

Kontaktvägar

Beroende på din fråga så hittar du och dina kunder enklast svar på något av följande sätt.
icon-qa

Digital utbildning

I Kunskapsbanken har vi samlat alla frågor och svar kring funktionalitet inne i Amili. 

Gå till Kunskapsbanken

Utforska våra digitala introduktionsutbildningar bestående av videoklipp och interaktiva guider för att få svar på dina frågor om hur Amili fungerar. 

Gå till intro.amili.se

icon-ticket

Skapa en ticket

Har du frågor som rör ett specifikt ärende, erbjuder vi möjligheten att kommunicera med oss direkt i Amili genom genom att skapa en ticket

Läs hur du skapar en ticket här.

5570803_message_person_user_account_communication_profile_conversation

Amili Support

Vi finns här för att besvara dina frågor. För avtalsfrågor, feedback eller önskemål av mer generell karaktär når du våra specialister på: Support@amili.se
5570804_customer_headset_sound_audio_person_service_headphone

Hjälpcenter

Behöver dina kunder hjälp med ett ärende? Då kan de logga in och chatta med oss inne i Min Betalning. Passar det bättre att ringa så kan de göra det under vardagar mellan 08.30-18.00 på nummer 0771 23 24 16.